16 mrt 16:00 - 16:45 uur Overzicht

Kijkje in de keuken bij Stichting CliniClowns alleen voor leden

Op dinsdag 16 maart van 16.00 – 16.45 uur namen we een Kijkje in de keuken bij Stichting CliniClowns.

CliniClowns is het klantvriendelijkste goede doel van Nederland in 2020, blijkt uit onderzoek van Market Response, het grootste onafhankelijke onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland. In 2020 is de branche Goede Doelen voor het eerst in het onderzoek meegenomen. Tijdens Kijkje in de keuken vertelt Ilse Beckers (Hoofd Marketing en Communicatie bij CliniClowns) over de klantstrategie van CliniClowns. Zij deelt onder andere wat aan de basis ligt van het winnen van deze titel en waarin goede doelen en grote bedrijven van elkaar kunnen leren.

Over Kijkje in de keuken
Goede Doelen Nederland zet het programma Kijkje in de keuken van Nederland Filantropieland online voort. Elke derde dinsdag van de maand nodigen we een goed doel uit om over een actueel thema op het gebied van fondsenwerving te vertellen. Er is veel ruimte om vragen te stellen en met elkaar in gesprek te gaan.

Download hier de presentatie