15 nov 13.30 uur - 17.30 uur Overzicht

Kijkje in de Keuken van … philharmonie zuidnederland

Iedere vier jaar moet een culturele instelling een nieuwe businessplan indienen om in aanmerking te komen voor opname in het subsidiebestel. De philharmonie zuidnederland is opgericht in 2013 en is inmiddels uitgegroeid tot een waardevolle aanvulling op het culturele, maar ook maatschappelijke leven in Zuid-Nederland. Aan het einde van 2016 zit de eerste subsidietermijn erop.

In dit kijkje in de keuken van … presenteren Jos Roeden, artistiek programmeur van philharmonie zuidnederland, en Maud Douwes, relatiemanager, het businessplan 2017-2020 met de daarin beschreven fondsenwervende strategie. Deze lijkt specifiek opgesteld voor de cultuursector, maar is vergelijkbaar met en zeker inspirerend voor de lange termijn strategie van elke andere fondsenwerver.  De fondsenwervende strategie richt zich op de schijf van vijf binnen de Fundraising: Sponsoren, Particuliere Gevers, Fondsen, Events en Crowdfunding. Jos en Maud delen best practices, maar zoeken ook de interactie met jou!

Extra bijzonder is dat je een repetitie van het orkest kunt bijwonen!

Programma

13:30 uur Ontvangst in de Kleine Foyer van Muziekgebouw Eindhoven
14:00 uur Presentatie Jos Roeden en Maud Douwes
14:45 uur Repetitiebezoek HeartBeat met koffie- en theepauze
15.30 uur Discussie
16:30 uur Einde

Het programma is gratis toegankelijk voor IF leden. Introducés betalen voorafgaand aan de bijeenkomst 50 euro entree. Mocht je binnen twee maanden besluiten lid te worden, dan verrekenen wij dit uiteraard met je lidmaatschapsbijdrage.

Let op: Er is plek voor maximaal 25 personen. Aanmelden kan uiterlijk tot en met 9 november 2016.