Omdenken; maak kans op een strategische sessie Alleen voor leden

Ambities of concrete ideeën, maar hoe hiermee impact maken?
Heb je mooie programma’s of initiatieven bedacht maar wil je versnellen of
het idee verder uitdenken out of the box? Dan zou deze denktanksessie in een intieme setting een uitkomst kunnen zijn. Met andersdenkenden om de tafel; (ex) ondernemers en particulieren met netwerk, creatief en met (inter)nationale ervaring denken met u mee op uw strategisch vraagstuk. Dit geeft u verfrissende ideeën en een originele kijk op zaken.

Samen impact maken
ING is een sociaal betrokken bank die nauw samenwerkt met stichtingen en instellingen voor een breder maatschappelijk belang. Om bij te kunnen bijdragen aan mens en maatschappij hebben we dit initiatief opgezet en helpen we om een brug te slaan tussen ons netwerk en stichtingen, instellingen en goede doelen op basis van inzet van tijd en kennis.

De impact die jouw organisatie voor ogen heeft realiseren
Hoe zou je het vinden om met een tijdsinvestering van slechts een paar uur meer inzicht te hebben in hoe andersdenkenden naar jouw vraagstuk kijken. Welke ideeën en suggesties zijn aandragen voor jouw vraag, plan of idee?

Je gaat in gesprek met relaties van ING Private Banking die veel (levens)ervaring hebben, ondernemers zijn (geweest), internationale ervaring hebben en hiermee een groot netwerk hebben opgebouwd.

Deze input helpt jouw organisatie vooruit om te versnellen, te vernieuwen of ideeën concreet te maken. Of misschien zelfs nieuwe ideeën en inzichten in nieuwe mogelijkheden? In ieder geval, nieuwe inzichten die je plannen alleen maar te versterken.

Zet vandaag de eerste stap naar meer impact.
Stuur ons jouw strategisch vraagstuk waarvan jij denkt dat een denktanksessie van ING jouw vooruit helpt om meer impact te maken. Hiermee maak je kans op een gratis strategische denktanksessie.

Wat moet u doen?
Schrijf het strategisch vraagstuk op maximaal 1 A4 en e-mail het naar goede.doelen@ing.nl
Het panel met vertegenwoordigers van ING Private Banking en Nederland Filantropieland zal de inzendingen beoordelen.

Het is de bedoeling dat het gaat om een relevant strategisch vraagstuk dat bijdraagt aan de lange-termijndoelstellingen en de overkoepelende visie van uw stichting of instelling. Hoe duidelijker en concreter de vraag gekaderd is, hoe concreter de bijdrage van de deelnemers kan zijn.

1. het thema en achtergrondinformatie van het strategische vraagstuk
2. Beoogde impact, wat hoopt u te realiseren?
3. contactgegevens van de vertegenwoordiger vanuit de stichting of instelling.

Stuur uw case uiterlijk vrijdag 5 oktober naar goede.doelen@ing.nl. Op vrijdag 12 oktober maken we de winnaar bekend!

Panel

Marc Petit
Nederland Filantropieland
Madelon van Leeuwen
ING Private Banking
Max Veenstra
HRIF Global aid