03 okt 16:00 uur - 18:00 uur Overzicht

Kijkje in de keuken van … Save the Children (leden only)

Save the Children zet zich, als grootste en onafhankelijke kinderrechtenorganisatie, wereldwijd in om medische zorg, kwalitatief goed onderwijs en betere leefomstandigheden te realiseren voor kinderen. Tijdens dit Haagse Kijkje in de keuken van … staat het samenspel tussen fondsenwerving en communicatie centraal. Het lijkt zo eenvoudig: door goed samen te werken bereik je meer. Maar wie doet wat? En hoe definieer je elkaars verantwoordelijkheden? En hoe integreer je fondsenwerving bijvoorbeeld in een communicatiestrategie of een branding campaign? En wie beantwoordt de vraag of je in een bedankbrief ook een geefvraag kunt opnemen?

Save the Children ontwikkelde een uniek model waarmee zij de samenwerking tussen fondsenwerving en communicatie wisten te optimaliseren. Sarah Clifton, Hoofd Fondsenwerving en Linda Sinac, Manager Communicatie en Marketing presenteren hun casus en zullen aan de hand van hun eigen model antwoord geven op al jouw vragen.

Programma

15:30 uur: inloop

16:00 uur: Presentatie

17:00 uur: Discussie

Aanmelden kan via bovenstaande button.

Indien er meer aanmeldingen zijn dan het maximale aantal deelnemers, houden wij een wachtlijst aan. Mocht je onverhoopt verhinderd zijn, kun je dit tot uiterlijk 1 oktober aan ons doorgeven. Bij niet tijdig afmelden zijn we genoodzaakt 50 euro kosten in rekening te brengen.


Deel deze pagina!Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Email this to someone