26 okt 15:00 uur - 17:00 uur Overzicht

Kijkje in de keuken van … het Aidsfonds! (leden only)

Zonder naamsbekendheid geen fondsenwerving, en andersom. Toch? Maar wat is nu precies de impact van awareness campagnes op fondsenwerving? Het Aidsfonds zocht het uit en tijdens het komende kijkje deelt data-analist Jeroen van der Most de resultaten hiervan. Ook de invloed van de fusie tussen Aidsfonds en STOP AIDS NOW! en de vorig jaar teruggetrokken campagne komen kort aan bod. Omdat de impact van awareness campagnes een vraag is waar veel organisaties mee worstelen hopen we dat ook de deelnemers hun ervaring met de impact van branding of geïntegreerde campagnes zullen delen. Een Kijkje voor fondsenwervers, campagne-managers en communicatie specialisten. Naderhand kan iedereen die wil aansluiten bij de gezellige fondsenwerving borrel bij Café de Paris (op 10 minuten loopafstand)!

Programma:

14.45-15.00: Ontvangst

15.00-16.00: Presentatie Jeroen van der Most

16.00-16.30: Discussie

16.30-18.30: Borrel bij Fondsenwerversborrel bij Café de Paris

Dit Kijkje zit al helemaal vol! Wij houden nu een wachtlijst aan. Klik op bovenstaande button om je aan te melden voor de wachtlijst.