In 10 stappen naar een succesvol middle-donor programma

Een weldoordacht programma kan hoog rendement opleveren en goede leads voor de werving van grote giften en nalatenschappen.

  1. De droom van de organisatie formuleren
  2. Doelstelling van een middle donor programma helder
  3. Doelgroep van het middle donor programma bepaald
  4. De Case for Support opgesteld
  5. Middle donor programma bepaald
  6. Opbouw van het programma – bouwstenen
  7. Randvoorwaarden
  8. Concrete doelstellingen: wat levert het op?
  9. Creatieve concepten
  10. De daadwerkelijke start

Bij welke stap ben jij met jouw organisatie? Wil jij meer weten hoe je succesvol stappen kan zetten zodat jullie een renderend middle donor programma kunnen opzetten? Wil jij starten met middle donor fondsenwerven? Kom dan 13 september naar de training starten met middle donor werving

Leer hoe je je middle donor programma flink kunt verbeteren of hoe je daar voortvarend mee kunt starten. Met voorbeelden uit de praktijk van Sonja Rijs (Amnesty International).


Geplaatst/gewijzigd op 16 augustus 2017 - bron: www.nassau.nu