Marketingmanagers van A-merken delen expertise met NLFL leden

Recent zocht HQ, een netwerk van marketingmanagers van A-merken, de leden van Nederland Filantropieland op. Zij wilden graag hun expertise inzetten voor het goede doel. Na enig puzzelen ontstond een mooi aanbod dat wij aan onze leden konden doen. Zij mogen een jaar meedraaien in dit netwerk, deelnemen aan activiteiten en mee op werkbezoek. Tevens worden zij uitgenodigd om een vraagstuk uit hun eigen praktijk in te brengen en dit wordt door de leden van het netwerk in de vorm van een project uitgewerkt. Dit aanbod leverde 25 enthousiaste reacties op. Nog een hele klus om daar een goede selectie uit te maken. In een eerste ronde werden zes mensen geselecteerd. Daarbij is vooral gekeken naar de potentie voor een succesvolle samenwerking met leden van het netwerk.

Donderdag 9 mei presenteerden de zes hun ambities op het hoofdkantoor van de HEMA aan de leden van het netwerk. Deodaat de Boer, relatiemanager van de Fietsersbond, Babette Anhalt, directeur van Day for Change en Marloes van Leersum, hoofd marketing van de Vereniging Rembrandt werden geselecteerd om een jaar lang deel te nemen aan het HQ netwerk. Maar ook de overige drie deelnemers Ellen Janssens, initiatiefnemer van Innovate for Good Lab, Kathleen Gabriel, fondsenwerver van Wereld Dorpen voor Kinderen en Jacquiline Kremer initiatiefnemer ‘Het levenstijdschrift’ van Humanitas verlieten het pand niet zonder een afspraak met een van de marketingmanagers in de agenda.

Wij zijn heel benieuwd wat al deze mooie contacten gaan opleveren.


Geplaatst/gewijzigd op 20 mei 2019