Wijzig je omslagfoto
Teije Brandsma
Wijzig je omslagfoto
Teije Brandsma was oorlogscorrespondent voor Newsweek en De Telegraaf in Afrika en het Midden-Oosten. Terug in Nederland maakte hij een film voor National Geographic en zette hij twee nationale multimediale projecten op. Na het volgen van een opleiding bij Nyenrode stapte hij in de zomer van 2016 over naar communicatie voor Goede Doelen. Dit om hen te helpen verder te professionaliseren.
Account Status: Goedgekeurd

Deze gebruiker heeft nog geen profielinformatie toegevoegd.

Free Publicity
Marketing, Communicatie, Copy
www.aidpublicity.nl
24 november 2016

Het vinden en via mijn medianetwerk uitzetten van een nieuwswaardig feit van de grootste vrijwilligersorganisatie in Nederland. Niemand in de organisatie zag het nieuws. Datum: oktober 2016. Resultaat: 101 keer geplaatst. Totale mediawaarde € 155.376.

teijebrandsma@aidpublicity.nl; mobiel: 06 - 22219970

Interim basis, Project basis

Ik creeer ,free publicity' voor Goede Doelen. Mijn specialiteit is het stapsgewijs opbouwen van ,earned media' voor organisaties. Dit is een krachtiger en goedkoper instrument om je te profileren dan ,paid media' (aandacht inkopen) of ,owned media' (de eigen social media).

24 nov 2016

Wijzig je omslagfoto
Teije Brandsma
Wijzig je omslagfoto
Teije Brandsma was oorlogscorrespondent voor Newsweek en De Telegraaf in Afrika en het Midden-Oosten. Terug in Nederland maakte hij een film voor National Geographic en zette hij twee nationale multimediale projecten op. Na het volgen van een opleiding bij Nyenrode stapte hij in de zomer van 2016 over naar communicatie voor Goede Doelen. Dit om hen te helpen verder te professionaliseren.
Account Status: Goedgekeurd

Deze gebruiker heeft nog geen profielinformatie toegevoegd.

Het vinden en via mijn medianetwerk uitzetten van een nieuwswaardig feit van de grootste vrijwilligersorganisatie in Nederland. Niemand in de organisatie zag het nieuws. Datum: oktober 2016. Resultaat: 101 keer geplaatst. Totale mediawaarde € 155.376.