01 okt 10:00 uur - 11:00 uur Blijf op de hoogte Overzicht

De donateur moet centraal staan, maar is dat wel zo?

Tijdens dit webinar presenteren we de resultaten van de derde editie van het onderzoek dat ‘De Toekomst van Fondsenwerving’ in samenwerking met Dunck Loyalty Marketing jaarlijks organiseert onder de 100 grootste goede doelen van Nederland. Vorig jaar zagen we organisaties substantieel meer aandacht en prioriteit geven aan het centraal stellen van de donateur. Een duidelijke positieve ontwikkeling. Maar hoe staan we er dit jaar voor? Meld je aan voor ons webinar en hoor als eerste de resultaten!

Hans Broodman van De Toekomst van Fondsenwerving en Remko Nooijen van Dunck Loyalty Marketing nemen je mee door het onderzoek en beantwoorden al je vragen. We zien je graag op 1 oktober!


Moderator: Marjolein van de Paverd

Marjolein heeft de laatste 16 jaar haar sporen verdient als senior fondsenwerver bij Greenpeace en als hoofd fondsenwerving bij Stichting AAP.  Daarnaast zet ze zich vrijwillig in voor initiatieven als De Toekomst van Fondsenwerving en IFC’s Innovation Camp. Onder de naam FC Marjolein adviseert en ondersteunt zij goede doelen rondom het opstellen en behalen van hun fondsenwervende doelstellingen.