Geef feedback op onze Beta-versie

DE MARKETINGORGANISATIE VAN DE TOEKOMST

Hoe ziet de Marketingorganisatie van de Toekomst eruit? En wat moet jij doen om de marketingfunctie in jouw organisatie ‘futureproof’ te maken? Op deze en andere vragen geeft Rob Beltman op 12 januari antwoord in het webinar over zijn gelijknamige boek.

De ontwikkelingen in het marketingvak lijken sneller te gaan dan het licht. We worden dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends te vertalen naar onze eigen organisatie. Dat roept allerlei vragen op. Welke competenties moeten we in huis halen om relevant te zijn en blijven, om de klant / donateur optimaal te bedienen en betrekken, via al die kanalen en netwerken? Welke nieuwe rollen brengt dat met zich mee? En hoe organiseren we dat nou optimaal met de mensen en middelen die we hebben, zodat de organisatie als geheel markt- en klantgericht presteert?
Het boek Marketingorganisatie van de Toekomst is te bestellen op ManagementBoek: http://mgtbk.nl/1jp1ng


Deel deze pagina!Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Email this to someone