17 okt 10:00 uur - 11:00 uur Blijf op de hoogte Overzicht

De nieuwe generatie donateurs vraagt om andere betaalmethodes

Nieuwe betaalmogelijkheden schieten als paddenstoelen uit de grond, terwijl steeds minder mensen cash in hun portemonnee hebben. Dit heeft grote invloed op goede doelen. Oude wijzen van doneren en betalen die jarenlang goede resultaten hebben opgeleverd blijken steeds minder effectief. Om in de toekomst succesvol te blijven collecteren en werven zullen er slimme keuzes voor nieuwe betaalmethoden moeten worden gemaakt.

Niels Haak, Customer Journey Expert Betaalinnovatie bij ING, neemt jullie graag mee in de meest recente inzichten uit het retail-betalingsverkeer en vertaalt die naar een succesvolle aanpak voor fondsenwerving. Wil je met jouw organisatie klaar zijn om de donaties van de nieuwe donateur op te halen, verrijk je dan met de inzichten uit de eerste hand van Niels.


Moderator bij dit webinar is Wieb van de Donk, managing director bij WWAV, een bureau voor creatieve marketing en communicatie voor non-profits. Zij helpen ambitieuze goede doelen en andere non-profits om mensen in beweging te brengen. Daarvoor ontwikkelen ze creatieve marketing en communicatieoplossingen, op basis van een unieke mix van ervaring, nieuwsgierigheid en betrokkenheid.