06 jun 10:00 uur - 11:00 uur Meld je aan Blijf op de hoogte Overzicht

DE TOEKOMST VAN ONLINE FONDSENWERVING

Om een donateur gerichte cultuur in de fondsenwerving te creëren is in 2017 de Toekomst van Fondsenwerving als beweging van fondsenwervers gestart. Binnen deze beweging zijn er verschillende werkgroepen die advies uitbrengen over specifieke onderwerpen binnen het werkveld van fondsenwerving. Één van deze werkgroepen is de werkgroep ‘Communicatie met particuliere donateurs via digitale kanalen’. Deze werkgroep (bestaande uit Jeroen Beelen (kartrekker), Joyce Smeltink, Marc Schoutens, Martijn Moens, Barbara van Osdorp en Victor van der Veen) heeft begin dit jaar een adviesrapport uitgebracht. 

In het webinar zullen Joyce Smeltink en Martijn Moens (samen met Marc Schoutens als moderator) dit adviesrapport presenteren en nader toelichten. Onderwerpen die aan bod komen zijn de tien principes om de donateur centraal te stellen in je online communicatie en het toepassen van het See-Do-Think-Care model van Google binnen online fondsenwerving. En natuurlijk wil je als fondsenwever weten of je zelf al op de goede weg bent. In het webinar worden praktische tips gegeven hoe je dit kunt meten.

Moderator
Marc Schoutens, managing director bij online fondsenwerving bureau en NLFL partner Kentaa.