Geef feedback op onze Beta-versie
29 sep 10:00 - 11:00 Blijf op de hoogte Overzicht

FACEBOOK: VAN LIKE NAAR DONATIE?

Marlou van Campen (social media marketeer bij WNF) laat aan de hand van concrete voorbeelden zien hoe non-profits Facebook kunnen gebruiken om fans te bereiken, betrekken én te converteren.

WNF staat met haar werk in social media op nummer 3 (van een top 100) van Nederlandse bedrijven in de Social Media Monitor (#smm7). Social media integreren in het geheel van het WNF-werk en social media meetbaar maken is voor Marlou een belangrijke focus. Meer dan 25% van de WNF-contacten lopen via social media. In 2016 heeft WNF ruim 300.000 friends in haar social media kanalen (wereldwijs 20 miljoen friends).

Het versterken van alle sociale contacten (social selling) is voor WNF van toenemend belang. Het gebruik van data en écht luisteren naar de klant is hierbij cruciaal. Met WNF Open-events (speciaal voor social media volgers) laat WNF friends meedenken over problemen en projecten. Door WNF Open op Locatie (in samenwerking met de Universiteit Utrecht / Studium Generale) betrekt WNF een jong en geëngageerd publiek met gerenommeerde sprekers. Verder organiseert WNF webinars – waarbij het hoofddoel is WNF toegankelijk maken.

Kortom: een veelzijdig webinar met praktische handvatten over hoe om te gaan met Facebook likes!

Moderator: Marie-Claire de Waal


Deel deze pagina!Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Email this to someone