03 okt 10:00 uur - 11:00 uur Meld je aan Blijf op de hoogte Overzicht

Heeft Direct Dialogue toekomst?

Direct Dialogue, vaak beter bekend als straatwerving of huis-aan-huiswerving is een zeer succesvol wervingskanaal voor goede doelen organisaties. Het levert veel organisaties jaarlijks vele nieuwe donateurs op. Ondanks alle beloften van online werving rendeert dit wervingskanaal nog als beste.

Hoe werkt deze vorm van werving nu precies. Heeft het zin om op straat te werven  of juist langs deuren? Wat is het effect van ‘instore-werving’ in winkels? Is direct dialogue de moeite van het overwegen waard voor goede doelen organisaties die er nog geen ervaring mee hebben? Is het nuttig voor kleine goede doelen die regionaal werken? Veel vragen over hoe het werkt. Maar er zijn ook zijn vragen over de toekomst van Direct Dialogue. Nu de regering tal van maatregelen aankondigt om bijv. telemarketing aan banden te leggen, wat kunnen we verwachten voor Direct Dialogue? Wordt dit kanaal ook bedreigd of zijn er juist kansen?

Twee experts gaan in dit webinar in op alle vragen die er zijn over straatwerving en Direct Dialoguie en geven je vele tips: Souhail Haouari, Channelmarketeer Face to Face bij UNICEF Nederland en Henk Dokter, directeur Vereniging Direct Dialogue Donateurwervers Nederland.