12 mei 10.00 - 11.00 uur Blijf op de hoogte Overzicht

Het geheim van digitale fondsenwerving voor onderbezette organisaties

We zien een verschuiving van budgetten van traditionele kanalen naar een volledig digitale klantervaring. Online marketeers en databasemanagers zijn niet aan te slepen in de sector. Daarom is iedere organisatie onderbezet. Ewald Verhoog, auteur van een recent boek over digitale fondsenwerving, zal uit de doeken doen hoe je ook met beperkte mankracht slim kunt blijven groeien.

Ewald geeft 3 geheimen prijs:

• het belangrijkste doel van je website
• de snelste weg naar gratis leads
• hoe je tot wel 20 keer meer uit je e-mailadressen kan halen

Hij verzorgt dit webinar samen met Erwin Polderman, verantwoordelijk voor de communicatie bij de Vegetariërsbond. Erwin zal toelichten hoe zij leadwerving inzetten om steeds meer leden aan te trekken. Dit webinar kan interessant zijn voor organisaties van elke omvang. Wil je alvast wat leuke inzichten opdoen? Doe dan de quiz op de website van het boek van Ewald en raad welke uitingen in de A/B testjes het best scoorden.

Aanmelden
Meld je aan via dit formulier.


Wieb van de Donk is managing partner bij WWAV, het bureau voor creatieve marketing en communicatie voor non-profits. WWAV helpt ambitieuze goede doelen en andere non-profits om mensen in beweging te brengen. Daarvoor ontwikkelen ze creatieve marketing en communicatieoplossingen. Wieb werkt al 20 jaar bij WWAV, heeft een achtergrond in art direction, conceptontwikkeling en strategie, en betrokken bij de ontwikkeling van vele goede doelen campagnes.