Geef feedback op onze Beta-versie

HOE KAN ACTIVEREND ONLINE ONDERZOEK INGEZET WORDEN BIJ COMMUNITY BUILDING EN FONDSENWERVING?

Hoe zet je onlineonderzoek in om inzicht te krijgen in de wensen van je stakeholders en hoe kun je er meer donateurs en vrijwilligers mee werven.

In dit webinar geeft Willem Visser je inzicht in hoe je online onderzoek (juist) niet alleen gebruikt om tevredenheid te meten maar vooral hoe je met deze tool de dialoog met je stakeholders aangaat en je daarmee je strategie voor de komende jaren vorm kunt geven/ kunt aanscherpen. Je krijgt inzicht in de verwachtingen, behoeften, eisen en kunt aan je stakeholders tevens vragen wat ze voor jou willen doen in de vorm van bijvoorbeeld donaties, vrijwilligerswerk etc.

Online onderzoek de oplossing?
In welke sector je ook opereert, direct persoonlijk contact met stakeholders is én blijft de ideale manier om waardevolle feedback te ontvangen. Maar in de praktijk is dit meestal een onhaalbare zaak, bijvoorbeeld vanwege de omvang van het netwerk en de forse investeringen die persoonlijk contact met zich meebrengen. Inzet van online onderzoek is een efficiënt, betrouwbaar én betaalbaar alternatief.

Wat ga je leren?
Je leert hoe je met activerend onderzoek waardevolle informatie kunt verzamelen bij je stakeholders en hoe je dit kunt omzetten in een nieuwe strategie die aansluit op de wensen van hen. Daarnaast leer je hoe je de juiste vragen stelt om je stakeholders te activeren om voor je organisatie iets te doen, zowel financieel en/of als vrijwilliger.

Moderator: Deny de Jong


Deel deze pagina!Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn3Email this to someone