IN 7 STAPPEN SUCCESVOL MET MARKETING AUTOMATION

De kans is groot dat jouw organisatie nieuwsbrieven verstuurt. De kans is al iets kleiner dat jouw organisatie daadwerkelijk aan e-mailmarketing doet. En de kans is nog kleiner dat jouw organisatie al bezig is met marketing automation.

De afgelopen jaren heeft marketing automation een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Bij steeds meer non-profit organisaties staat het op het wensenlijstje.

Maar wat is het nu precies? En waarom zou het wel of juist niet een wezenlijk onderdeel van je marketing/ fondsenwerving uit moeten maken? En zo ja, waar begin je dan?

In dit webinar beantwoorden we deze vragen en geven wij je niet alleen de theorie, maar ook de praktijk en een praktisch stappenplan voor jouw organisatie.

Wanneer je marketing/ fondsenwerving als vak serieus neemt, kun je niet meer om marketing automation heen.

Wat ga je leren?

  • Wat marketing automation is;
  • Wat je allemaal kunt automatiseren;
  • Wat de toepassing is voor non-profits;
  • Hoe je kunt bepalen of het interessant is voor jouw organisatie;
  • Hoe je kunt beginnen;
  • Welke praktische zaken erbij komen kijken;
  • Welk budget je nodig hebt;
  • Voorbeelden van andere organisaties (non-profit en profit)

Moderator: Marie-Claire de Waal (WWAV)


Deel deze pagina!Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Email this to someone