Maak je campagne effectiever met neuromarketing

Stel je eens voor: je wilt een nieuwe campagne ontwikkelen. Je hebt ervaring met eerdere campagnes, je bent creatief en je hebt een sterk onderbuikgevoel over wat de campagne moet worden. Wat zou het dan fijn zijn als je nog een extra variabele toevoegt waarmee je jouw gebaande patronen kan doorbreken en nieuwe inzichten krijgt. Dat kan met kennis uit neurowetenschappelijke onderzoeken. Letty vertelt over het waarom en hoe van toepassen van neuro in je campagnes en geeft je tips en toegang tot een tool waardoor je zelf al meteen na het webinar met neuromarketing aan de slag kan.

Na deze sessie heb je kennis over de kracht van het onbewuste, heb je ideeën opgedaan uit echte cases en kan je direct aan de slag aan de hand van praktische tips die gegeven zijn in de sessie.

Moderator: Wieb van de Donk (WWAV)

===
Achtergrond van neuromarketing is Behavioral Economics (bron Marketingfacts): “De aandacht voor Behavioral Economics (BE) kwam onlangs in een stroomversnelling door de Nobelprijs voor Richard Thaler. Eerder ging die eer naar de grondlegger van BE, Daniel Kahneman. Hij liet zien waarom het rijtje kennis, houding en gedrag de prullenbak in mag. Want ons brein neemt 9 van de 10 beslissingen niet rationeel en bewust. Maar juist op de automatische piloot. En die vertoont nogal wat bugs, die Kahneman biases noemt.”

Alvast kijken hoe het werkt? Hivos plaatste op Youtube de volgende video:


Deel deze pagina!Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Email this to someone