Over communicatielandschappen en donor journeys: succesvol fondsenwerven in de digitale wereld!

De klassieke methode van fondsenwerving jaagt menig donateur de stuipen op het lijf. Nieuwe technologische mogelijkheden zoals Artificial Intelligence, Blockchain en marketing automation ontwikkelen zich in een rap tempo. Tijd voor een nieuwe aanpak waarbij we de donateur centraal zetten door gebruik te maken van innovatieve mogelijkheden.

In dit webinar gaat Jeroen Houwen van online fondsenwervingsbureau Go Public in op het implementeren van een geïntegreerd communicatielandschap van online én offline kanalen. Dit landschap is de basis om een persoonlijke relatie op te bouwen met je achterban. Een groot voordeel van de digitale wereld is dat alles meetbaar is. Je gaat zien hoe je met data een persoonlijke én optimale donor journey kunt realiseren, vanaf de eerste kennismaking tot enthousiaste ambassadeur van je organisatie. Hierdoor kun je de juiste persoon op de juiste tijd met het juiste bericht bereiken. De kracht van datavisualisatie is dat je je strategie kunt blijven bijsturen om het beste resultaat uit je fondsenwerving te halen.

Tijdens het webinar gaan we in op concrete voorbeelden, zodat je zelf direct aan de slag kunt!

Moderator: Marc Schoutens (Kentaa)