Geef feedback op onze Beta-versie

Telling. Meer betekenis geven aan je merk door storylistening Webvertorial

Ferro Explore! heeft een nieuw onderzoeksinstrument, Telling, ontwikkeld. Telling is gebaseerd op ‘storylistening’ en biedt een geheel nieuwe manier van luisteren naar (potentiële) donateurs. Storylistening is interessant omdat het helpt bij echt open luisteren. Open luisteren lijkt makkelijker dan het is, want vaak zitten overtuigingen in de weg.

Telling biedt een heel praktische werkwijze om verhalen bij de doelgroep te verzamelen, ervan te leren en je met de doelgroep te verbinden. Door ons instrument toe te lichten willen we je inspireren om zelf op een andere manier te luisteren naar je doelgroep.

Tijdens dit webvertorial maak je uitgebreid kennis met dit nieuwe instrument. Wat is het ten opzichte van bestaande instrumenten? Hoe werkt het? En wat voegt het toe. Uiteraard voorzien van voldoende voorbeelden om je een goede indruk te geven.

Voor wie is dit interessant?

De doelgroep heeft ervaring met marketing en communicatie voor goede doelen, en houdt zich bezig met of maakt gebruik van onderzoek met als doel de communicatie en de marketing goed af te stemmen op de doelgroep.

Wil je alvast wat lezen over Telling? Kijk dan op http://www.telling.solutions/ of http://www.esomarfoundation.org/telling-helping-charities-improve-fundraising/

(Datum is gewijzigd van 15 juni naar 6 juli)


Wat is een webvertorial?

Een webvertorial is een gesponsored webinar dat een bepaald product of dienst behandelt. Nederland Filantropieland experimenteert met webvertorials en hoopt hiermee een deel van de kosten die de webinars met zich brengen te kunnen dekken. Ben jij als dienstverlener ook geïnteresseerd in de mogelijkheden van een webvertorial? Neem dan contact op met Hanneke Lenkens, directeur.


Deel deze pagina!Share on Facebook4Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn1Email this to someone